Subject: Pro Koosolek 4 andis uut infot ja vastuseid avalike ürituste korduskasutusnõude osas!
From: Avalike ürituste korraldajate liit / Estonian Union of Organizers of Public Events <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Nov 2024 12:11:58 +0200
List-Id: Eesti korraldajad <eestikorraldajad.liit.ee>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Pro Koosolek 4 andis uut infot ja vastuseid avalike ürituste 
korduskasutusnõude osas!

Pro Koosolek 4 sisukokkuvõtted, esitlused ja pildigalerii on lehel 
www.prokoosolek.ee <http://www.prokoosolek.ee>  (Fotode avalikul kasutamisel 
märkide palun autoriks Sven Tupits / Eesti Messid).

Neljapäeval 14. novembril toimus Tallinnas Unibet Arena Rock Lounges 
teemakoosolek “Pro Koosolek 4 - Korduskasutusnõud status quo 2024”, kus 
räägiti olukorrast ja probleemidest ning otsiti vastuseid küsimustele 
korduskasutusnõude kasutamisel avalikel üritustel. Koosolekul osalesid 
ürituste korraldajad, kauplejad, ühekordsete nõude müüjad ja renditeenuse 
pakkujad, omavalitsuste, ministeeriumite ja ametite esindajad. Lisaks 
infovahetusele lepiti kokku, et kohtutakse aasta pärast samal ajal, 
hindamaks arenguid ja lahendamaks võimalikke probleeme.

Auris Rätsep: “Pro Koosolek ei ole lihtsalt asjaosaliste jututuba, vaid siin 
vahetatud infost sünnivad ideed ja turuosaliste kokkulepped, mis lisaks 
vastustena tekkinud küsimustele jõuavad ka seadustesse. On oluline, et kui 
riigis kehtivad seadused, siis need on täitmiseks kõikidele turuosalistele. 
Seaduse täitmise üle peab toimuma ka järelevalve, sest muidu tekib 
korraldus- ja toitlustusvaldkonnas osalejate vahel ebavõrdne ja ausat 
ettevõtlust pärssiv olukord."

Alates 1.1.2024 on Eestis avalikel üritustel lubatud toidu ja joogi 
serveerimiseks kasutada ainult korduskasutusnõusid, Tallinna linn kehtestas 
sama nõude juba pool aastat varem

Pro Koosolek 4 toimus Avalike ürituste korraldajate liidu 
<https://www.liit.ee/>  initsiatiivil ja selle korraldamist toetasid: Ringo 
<https://ringo.eco/> , Panditops (Eesti Pandipakend) 
<https://www.panditops.ee/> , Round Cup <https://www.roundcup.ee/et/shop> , 
Pakendikeskus <https://www.pakendikeskus.ee/> , Eesti Pakendiringlus 
<https://pakendiringlus.ee/> , Stroodles <https://stroodles.ee/> , Fienta 
<https://fienta.com/et> , Grillfest <https://grillfest.ee/> , AD Gorilla 
<https://adgorilla.ee/> , Funrent <https://funrent.ee/> , Chef Lunden 
<https://cheflunden.ee/> , A. Le Coq <https://www.alecoq.ee/> , Unibet Arena 
<https://unibetarena.ee/> , Tallinna Strateegiakeskus 
<https://www.tallinn.ee/et/tallinna-strateegiakeskus>  ja Kliimaministeerium 
<https://kliimaministeerium.ee/> .

Pro Koosolek 4 sisukokkuvõtted, esitlused ja pildigalerii on lehel 
www.prokoosolek.ee <http://www.prokoosolek.ee>  (Fotode avalikul kasutamisel 
märkide palun autoriks Sven Tupits / Eesti Messid).

Auris Rätsep
MTÜ Avalike ürituste korraldajate liit
NGO Estonian Union of Organizers of Public Events
Korraldaja / Juhatuse liige
Organizer / Member of the Board
_____________________________

Tel: +372 504 3000
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Web: www.liit.ee <http://www.liit.ee>

Liitu meiega! Join us!
www.liit.ee/liikmed <http://www.liit.ee/liikmed>

Vastutustundlik korraldaja
Responsible organizer
www.liit.ee/vastutustundlik <http://www.liit.ee/vastutustundlik>